Після масштабної кібератаки 23 березня Укрзалізниця відновила роботу електронних сервісів для купівлі та повернення квитків. Про це повідомили в компанії, зазначивши, що наразі працює базовий функціонал на сайті та в мобільному застосунку.
Зараз пасажири можуть придбати квитки на всі напрямки на найближчі 20 днів. Уже за перші години після відновлення було оформлено понад 12 тисяч поїздок. Водночас Укрзалізниця попереджає про можливі технічні збої через пікові навантаження на систему в ранкові години.
«Просимо пасажирів користуватися застосунком у разі нагальної потреби, адже наразі система ще не працює на повну потужність», — зазначили в компанії.
IT-фахівці Укрзалізниці продовжують роботу над повним відновленням цифрової інфраструктури. Тим часом вокзали по всій країні залишаються у посиленому режимі роботи, а пасажирів і надалі підтримують «янголи»-помічники.
Нагадаємо, після кібератаки більшість електронних сервісів УЗ були тимчасово недоступними, що суттєво ускладнило планування подорожей пасажирам по всій Україні.
Залишити коментар