Головна Авто Найбільш проблемні дизельні мотори: які авто ризикують завдати клопоту власнику
Авто

Найбільш проблемні дизельні мотори: які авто ризикують завдати клопоту власнику

Поділитися
Поділитися

Дизельні двигуни славляться своєю економічністю та високим крутним моментом, однак не всі агрегати однаково витривалі. Деякі з них відомі своєю ненадійністю та дорогими ремонтами, що може стати справжнім випробуванням для автовласника.

Видання «Твоя МАШИНА» опублікувало рейтинг дизельних моторів, які найчастіше викликають технічні проблеми. До списку потрапили п’ять найскладніших у плані обслуговування моделей, що були встановлені на популярні європейські автомобілі.

1. BMW N47 (2.0d)

Цей двигун встановлювався на BMW 3 Series (E90), 5 Series (E60), X1 і X3 у період з 2007 до 2013 року. Найсерйозніша проблема – розтягування або обрив ланцюга газорозподільного механізму (ГРМ), що може виникнути вже після 100 тисяч кілометрів пробігу. Заміна зазвичай потребує зняття двигуна, що значно підвищує вартість ремонту.

Інші характерні несправності:

  • підвищена витрата моторної оливи;
  • прискорений знос турбіни;
  • дорога у ремонті паливна система.

2. Renault/Nissan 1.5 dCi (K9K)

Цей агрегат використовувався у моделях Renault Megane, Duster, а також Nissan Qashqai (до 2015 року). Найвразливіше місце – чутливі інжектори Delphi, які погано переносять неякісне паливо.

Додаткові недоліки:

  • закоксування клапану рециркуляції відпрацьованих газів (EGR);
  • часті поломки турбіни;
  • ускладнений запуск в умовах низьких температур.

3. Ford 2.0 TDCi (PSA)

Цей двигун встановлювався на Ford Mondeo та S-Max з 2008 до 2014 року. Його головний мінус – швидкий вихід з ладу турбіни, а також схильність до забивання сажового фільтра (DPF).

Також характерні:

  • збої в електроніці;
  • висока вартість обслуговування паливної апаратури.

4. Opel 2.0 CDTI

Opel Insignia, Astra J і Zafira з таким мотором часто потерпають від нестабільної роботи EGR і турбіни. А ускладнення з електронікою лише додають головного болю водіям.

Типові несправності:

  • залипання клапанів;
  • проблеми з електропроводкою.

5. Volkswagen 2.0 TDI (EA189)

Один з найпоширеніших дизельних моторів у Європі встановлювався на VW Passat B7, Audi A4, Skoda Superb у період 2008–2015 років. Найбільш розповсюджені проблеми – забитий DPF-фільтр і несправності системи EGR.

Крім того, власники часто скаржаться на:

  • витік моторної оливи;
  • падіння потужності під час розгону.

Як мінімізувати ризики при купівлі дизельного авто

Перед придбанням дизельного автомобіля з пробігом експерти радять:

  • перевірити VIN-код на наявність аварій та сервісних кампаній;
  • замовити детальну діагностику двигуна та навісного обладнання;
  • ретельно проаналізувати сервісну історію та чеки на обслуговування.

Ці прості кроки допоможуть уникнути зайвих витрат і розчарувань у майбутньому.

Поділитися

Залишити коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Помилка, яка дорого коштує: як неправильне перемикання передач шкодить авто

Експерти попереджають водіїв про розповсюджену помилку під час перемикання передач на механічній...

Названо найнадійніші електромобілі з пробігом у Франції: що стримує покупців

Компанія Carly, відома своїми діагностичними рішеннями для автомобілів, склала рейтинг надійності вживаних...